Na je 40e, zo zegt de Taoïst,
ga je je leven terugleven.
Alles wat je hebt kunnen leren, is geleerd. Nu gaat het erom het toe te passen. In rust. In
wijsheid. Niet meer alles opnemen om nog meer voor elkaar te krijgen, maar in kalmte dragen wat je weet.
Dat vraagt onthaasten. Een verschuiving van doen naar zijn. Van fixen en afvinken naar iets wat niet zo makkelijk een naam heeft.
Hier vind je teksten, beelden, vragen en filmpjes die je daarbij kunnen helpen. Niet als cursus. Niet als programma. Maar als uitnodiging om even te stoppen en te kijken.